امام جمعه مهریز: مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی از دستگاه قضایی توقع برخورد شدید با سران فتنه را دارند.

امام جمعه مهریز در پیامی با اشاره به اينكه كوتاه آمدن در قبال فعاليت هاي سران فتنه موجب بروز مشكلات براي كشور است خاطر نشان كرد:

باید به باورها مردم احترام بگذاریم مردم مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی از دستگاه قضایی توقع برخورد شدید با سران فتنه را دارند.

وي اضافه كرد: ملت ايران بيش از اين نمي تواند در مقابل فعاليت هاي ضد انقلابي سران فتنه و عوامل وابسته به آنها سكوت كند.

ملت ايران با قدرت و صلابت و در جهت منافع كشور و ولايت فقيه حركت مي كند و تحت تاثير اقدامات ضد انقلابي عوامل فتنه قرار نمي گيرد.

وی افزود : تاكنون با سران فتنه با حكمت و عقلانيت برخورد شده ، زيرا اگر اين افراد در گذشته به سزاي اعمالشان مي رسيدند، شايد عده اي مي گفتند كه آنان دلسوز نظام بودند، اما امروز همه به حماقت محض اين افراد و وابستگيشان به استكبار جهاني پي برده اند.

حجت الاسلام برهان با بيان اينكه اين افراد نه تنها دلسوز نظام نيستند، تصريح كرد: اين افراد با برهم زدن نظم و آرامش عمومي جامعه و زيرپا گذاشتن قوانين نشان دادند كه در تقابل مستقيم با نظام و انقلاب هستند.

امام جمعه مهریز گفت: دستگاه قضايي و امنيتي كشور بايد با سران فتنه و اخلالگران در نظم عمومي با قاطعيت تمام برخورد كند.

وی خاطر نشان کرد: ملت ايران در روز 22بهمن امسال ودرسي ودومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور در راهپيمايي 22بهمن جواب دندان شكني به استكبار جهاني به سركردگي آمريكا داده وحمايت خود را از مردم مصر ابراز داشتند.

حجت الاسلام برهان افزود: پس از اين حماسه باشكوه ديگر لزومي ندارد عده اي به اسم حمايت از ملتي ، دركشور اغتشاش ايجاد و موجب خسارت جاني ومالي شوند.

امام جمعه مهریز با اشاره به تحركات اخير سران فتنه در كشور و محكوم كردن اين اقدامات گفت: تحركات سران فتنه در راستاي منافع امريكا و كشورهاي غربي است. نظر :

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا